تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی پلدشت به مناطق سیل‌زده+ تصاویر

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1478950

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت از ارسال دومین محموله کمک های مردمی برای سیل زدگان لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ دوم پاسدار جلیل احمدی در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان گفت: دومین محموله کمک های مردمی پلدشت شامل لوازم منزل و مواد غذایی به سیل زدگان لرستان و خوزستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: محموله مورد نظر لحظاتی قبل با حضور مسئولان شهرستان راهی استان های مورد نظر شدند.

وی اظهار کرد: این محموله به ارزش ۲۵۰میلیون ریال کالا و ۳۴۰ میلیون ریال وجه نقد است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به اینکه در طی این دو مرحله ۷۶۰ میلیون ریال به مناطق سیل زده کمک شده است، افزود: تمامی حوزه ها، پایگاه های شهرستان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور آماده و فعال هستند و مردم می توانند به آنها مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی پلدشت به مناطق سیل‌زده+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..