تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق صنایع مهم استان اردبیل تامین می شود

ساعت: 15:34 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1479100

وزارت نیرو با درخواست استاندار اردبیل برای تامین برق چند طرح مهم تولیدی این استان موافقت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در دیدار با مهندس متولی زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر گفت:  به منظور تامین برق مورد نیاز جهت راه اندازی چهار واحد تولیدی مهم که در رونق تولید و اشتغال زایی در استان نقش مهمی ایفا خواهند کرد خطوط و پست های برق لازم توسط شرکت توانیر و برق منطقه ای آذربایجان احداث گردد.

به گفته استاندار اردبیل کارخانجات کامیون سازی حدید مبتکران، شهرک صنعتی آرتاپان و کارخانه آرتاانرژی نمین و منطقه ویژه اقتصادی نمین واحدهای تولیدی هستند که شرکت توانیر نسبت به احداث پست های ۶۳ به ۲۰ کیلوولت و خطوط انتقال لازم در آنها اقدام خواهد نمود.

در این‌جلسه مدیرعامل توانیر ضمن اعلام موافقت با درخواست استاندار اردبیل؛ از آمادگی این شرکت برای کمک به رونق تولید و تامین انرژی برق پایدار برای تولید کنندگان خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق صنایع مهم استان اردبیل تامین می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..