تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش نیرو‌های خدمات‌رسان تا پایان روز چهارشنبه در مازندران

ساعت: 12:05 منتشر شده در مورخ: 1398/02/03 شناسه خبر: 1478987

هشدار هواشناسی مازندران درباره سیلابی شدن رودخانه‌ها؛

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از بالا آمدن رودخانه های مناطق شرقی و مرکزی استان و آماده باش نیرو‌های امدادی و خدمات رسان از به‌مدت سه روز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی اصغر احمدی در گفت وگو با خبرنگار ما به تشدید بارندگی‌ها و سیلابی شدن رودخانه‌های استان از روز گذشته تا صبح روز چهارشنبه چهار اردیبهشت اشاره کرد و گفت: افزایش سطح آب رودخانه‌ها احتمال جاری شدن روان آب‌ها و رانش زمین و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی دور از نظر نیست.

وی از مردم خواست از اطراق و آمد وشد در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری و دامداران نیز دام‌ها را در محل‌های امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از دهیاران روستا‌های حاشیه رودخانه‌های استان نیز خواست نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثارحوادث احتمالی اقدام کنند.

احمدی به همه نیرو‌های امدادی و خدماتی توصیه کرد ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی آمادگی لازم جهت هر گونه عملیات امدادونجات و خدمات رسانی داشته باشند.

وی توصیه کرد در صورت امکان از مسافرت غیر ضروری در محور‌های کوهستانی پرهیز و در صورت لزوم رانندگان هنگام تردد تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند.

وی شالیکاران استان نیز هشدار داد روز‌های دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه بدلیل بارندگی و کاهش دما، عملیات نشاکاری توصیه نمی‌شود.

احمدی با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی جدید برخی از شهروندان اقدام به گرفتن سلفی ، فیلم و عکس از طغیان رودخانه می کنند، افزود: این اقدام جان شهروندان را به مخاطره می اندازند.

بسطامی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران نیز گفت: مجموع بارندگی در این مدت بین ۳۰ تا ۷۰ میلیمتر پیش بینی می‌شود.

وی افزود:این وضعیت جوی در مناطق با ارتفاع زیر ۱۵۰۰ متر تا ارتفاع ۱۲۰۰ متر بارش برف در حد مشاهده و یا مخلوط باران و برف و نشست برف روی زمین پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در محور‌های کوهستانی بدلیل بارش برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش نیرو‌های خدمات‌رسان تا پایان روز چهارشنبه در مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..