تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه به دوری جدید از حیات طیبه خود وارد شده است

شورای عالی انقلاب فرهنگیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انتصاب فرمانده کل سپاه و مسئول قرارگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را تبریک گفت.

سید سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور پیام‌های جداگانه خطاب به سردار سرلشکر سلامی و سردار سرلشکر جعفری انتصاب به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را به ایشان تبریک گفت.

به گزارش مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن کامل این ۲ پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب به آن برادر عزیز و انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

این انتصاب شایسته که با نیمه شعبان و عید بزرگ میلاد حضرت امام زمان (عج) مصادف شده است، نوید بخش ورود نهاد انقلابی و مردمی سپاه به دوره‌ای جدید از حیات طیبه خود است.

در این دوره جدید به موازات تشدید دشمنی آمریکا با نهاد مقدس سپاه، شاهد تعمیق و گسترش محبوبیت سپاه در قلوب ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان منطقه هستیم و به‌طورقطع با مدیریت توانمند جنابعالی شاهد شکست دشمنی دشمنان و افزایش و گسترش موفقیت‌ها و کامیابی‌ها برای سپاه پاسداران خواهیم بود.

امید است در پرتو توکل به خدای متعالی و تبعیت از اندیشه‌‍‌های رهبر حکیم و دوراندیش جمهوری اسلامی ایران، همه ظرفیت‌های قوای سه گانه و نیرو‌های نظامی و انتظامی در یک تجلی یکپارچه، نشانگر وحدت ملی برای اقامه ارزش‌های انقلابی و الهی و دست یافتن به هدف‌های تمدن نوین اسلامی باشد.

به‌طور حتم با توانائی‌های گسترده جنابعالی، این مهم محقق خواهد شد و آمادگی داریم بر مبنای ماموریت‌های دانش بنیان و فرهنگ مبنا شورای عالی انقلاب فرهنگی یاری کننده شما و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشیم.

موفق و سربلند باشید

سید سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

پیام شورای عالی انقلاب فرهنگی در تقدیر از سردار جعفری

در پیام دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

مسئول محترم قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم (عج)

سلام علیکم

هم اکنون که پس از بیش از یک دهه فرماندهی نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سنگر خدمت را به برادر دیگری محول کرده‌اید؛ ضمن عرض خدا قوت به آن برادر ارجمند، برای جنابعالی در سنگر قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم «عج» آرزوی توفیق دارم.

دوران پرافتخار فرماندهی شما بر سپاه پاسداران مشحون از پیروزی‌ها و کامیابی‌هاست که درهم کوبیدن تهدید‌های بین المللی بر علیه اسلام و مسلمین و ایجاد امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا را می‌توان بزرگترین پیروزی در این دوران دانست که تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و فداکاری فرزندان این ملت حاصل شد.

هم اکنون که با این کوله‌بار از پیروزی‌ها و سربلند وارد سنگر فرهنگ شده‌اید؛ بدون تردید با استفاده از تجربیات حاصل شده در دوران فرماندهی سپاه، در مسیر تقویت فرهنگ اسلامی و تحقق آرمان‌های تمدن نوین اسلامی و در پیوند و همکاری با سایر نهاد‌های فرهنگی کشور موفق خواهید بود.

بدینوسیله آمادگی همه جانبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در کمک به آن برادر ارجمند در مسیر انجام مطلوب وظائف محوله را اعلام می‌دارد.

سید سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه به دوری جدید از حیات طیبه خود وارد شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..