تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت ورود سه هزار ایرانی به گرجستان

۸۵۵۳۸۳

۱۴ 

وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که در سه ماه نخست سال جاری میلادی از ورود سه هزار ایرانی به خاک این کشور جلوگیری شده است.

خبرگزاری فارس: وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که با ورود شش هزار و ۴۰۰ نفر خارجی به خاک این کشور در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ مخالفت شده است که نیمی از آنها اتباع ایران بودند.

بنابر گزارش رادیو فردا، گزارش این وزارتخانه حاکی از این است که در فاصله ژانویه تا آوریل سال جاری، از ورود سه هزار ایرانی به گرجستان جلوگیری شده است. نقص مدرک و ناتوانی در اثبات هدف واقعی سفر به گرجستان از دلایلی است که برای رد درخواست ورود این افراد اعلام شده است.

همچنین آخرین آمارها نشان می‌دهد که در فاصله سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ ، دو هزار و ۸۹۵ ایرانی توانسته‌اند در گرجستان اجازه کار و اقامت بگیرند.

پس از ترکیه، چین و هند، اتباع ایرانی در رده چهارم در زمینه کسب اجازه کار در گرجستان قرار دارند.

مرکز آمار گرجستان اعلام کرده است که بیش از ۲۹۰ هزار تبعه ایرانی سال گذشته در قالب گردشگر به گرجستان سفر کرده‌اند که چهار درصد از گردشگران خارجی گرجستان را شامل می‌شود.

گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان برای سفر به این کشور نیازی به اخذ روادید (ویزا) ندارند و می‌توانند بدون داشتن ویزا به مدت 45 روز در این کشور اقامت داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت ورود سه هزار ایرانی به گرجستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..