تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور پرقدرت شرکت‎های رتبه‌بندی در فاینکس ۲۰۱۹

محمدرضا عربی مزرعه شاهی در گفتگو با پایگاه خبری بازارسرمایه ایران (سنا) گفت: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هر ساله سبب آشنایی مردم با نوع فعالیت و خدمات ارکان بازار سرمایه می‌شود، این موضوع با در نظر گرفتن آشنا نبودن عموم مردم با بازارسرمایه از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ این در حالیست که آشنایی آنها با ساختار بانک‌ها بیشتر است.

این فعال بازارسرمایه در ادامه اضافه کرد: قطعا شرکت‌ها و بانک‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند متناسب با ارائه خدمات خود دستاوردهایی از این نمایشگاه دارند اما جامع ترین دستاوردی که این نمایشگاه برای مخاطبان دارد، آشنایی با ابزارهای بازار سرمایه و شیوه‌های سرمایه‌گذاری همراستا با ریسک‌پذیری در آن است.

مدیر عامل شرکت رتبه‌بندی پارس کیان با اشاره به نخستین حضور شرکت‌های رتبه بندی در این نمایشگاه اظهار کرد: سال گذشته نخستین مجوز حضور شرکت‌های رتبه بندی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توسط سازمان بورس صادر شد؛ بنابراین شرکت‌ها مناسب با مجوز صادر شده برایشان می‌توانند اولین حضور خود را سال جاری در نمایشگاه به عمل آورند.

عربی ادامه داد: همزمان با برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، زیر ساخت‌های لازم برای تخصیص اعتبار از سوی شرکت‌های رتبه بندی به دیگر نهادهای بورسی فراهم شده تا ضعف این بخش بازار تامین شود، چرا که هنوز شرکت‌های رتبه‌بندی نتوانسته‌اند جایگاه واقعی خود را به ثبت برسانند.

وی درباره خدمات این شرکت‌ها گفت: شرکت‌های رتبه بندی خدماتی برای همه بخش های بورسی و فرابورسی دارند و از طرفی این اقدام می تواند مخاطبان را از سطح کیفی دیگر نهادها آگاه کنند، البته که مشتریان اصلی ما عمدتا ناشران بورسی هستند، اما سایر نهادهای بازار سرمایه مانند شرکت‌های تامین سرمایه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری به نوعی به صورت غیر مستقیم بابت سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از خدمات ما می‌توانند بهره برند.

مدیر عامل شرکت رتبه بندی پارس کیان در پایان با پیش بینی شرایط اقتصادی سال جاری خاطرنشان کرد: با توجه به رشد نرخ ارز، صادرات منسجم می‌تواند محرکی برای رشد اقتصادی و سدی در برابر تحریم‌ها باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور پرقدرت شرکت‎های رتبه‌بندی در فاینکس ۲۰۱۹»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..