تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یاری: برای نخستین بار است که ایران در مسابقات دانشجویی فوتسال جهان شرکت می‌کند

یاری: این اولین حضور ایران در مسابقات دانشجویی استشهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات فوتسال بانوان دانشجویان جهان با حضور ۶ تیم برتر فوتسال بانوان (بلژیک، اسپانیا، آلمان، فرانسه، اسکاتلند و ایران) از تاریخ پنج تا هشت اردیبهشت ماه در شهر آنسوی بلژیک برگزار خواهد شد،تیم دانشجویان ایران اولین حضور خود را در این مسابقات تجربه می کنند.

او افزود: تیم دانشجویان ایران بامداد امشب مورخ سوم اردیبهشت ماه با ترکیب هشت بازیکن به نام های فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، آرزو صدقیانی زاده، مهسا کمالی، فاطمه اعتدادی، نسیمه غلامی، مهسا علی مددی و مهتاب بنایی به این مسابقات اعزام می شود. ویزای ۲ بازیکن به نام های نسترن مقیمی و فاطمه رحمتی  ویزا نداشتند و نتوانستند ما را در این مسابقات همراهی کنند.

ترجیح دادم برای تیم ملی فوتسال بانوان حاشیه ای درست نشود

یاری در ادامه گفت: تیم دانشجویان ما برای حضور در این تورنمنت تمرین و اردو های آماده سازی لازم را داشته است، یکی از اردو های تمرین دانشجویان با اردو تیم ملی  فوتسال بانوان از لحاظ زمانی یکی شده بود، چون بازیکنان تیم دانشجویی ایران عضو تیم ملی بودند من ترجیح دادم این اردو را لغو کنم تا دختران در تیم ملی حاضر شوند و حاشیه ای هم درست نشود اما پس از پایان آخرین اردوی تیم ملی، ما تمریناتمان را شروع کردیم و این 2- سه روزه نسبت به قبل تمرینات بیشتری داشتیم

اگر نیاز باشد سارا شیربیگی برای ما دروازه بانی هم می کند

یاری افزود: برای اعزام بازیکنان محدودیت تعداد نفر داشتیم و من سعی کردم از مهره هایی در این تورنمنت استفاده کنم که شناخت بیشتری نسبت به آن ها داشتم، مسابقات دانشجویی بازیکنان ملی پوش را برای مسابقات دوستانه ایران در کشور روسیه آماده تر می کند. تیم دانشجویی به دلیل محدودیت در اعزام بازیکنان یک دروازه بان دارد و آن هم فرزانه توسلی است اما سارا شیربیگی هم می تواند در صورت نیاز، اگر اتفاقی برای گلر اصلی تیم بیافتد در دروازه ما قرار بگیرد.

اسپانیا رقیب قدرتمندی برای ایران است

سرمربی تیم ملی فوتسال دانشجویان اظهار داشت: شناخت کاملی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات ندارم اما تا آنجایی که رقیبان را مورد بررسی قرار داده ایم می دانم که اسپانیا رقیب قدرتمند و سختی برای دختران ما خواهد بود چون این تیم با بازیکنان آکادمی بارسلونا( کاتولونیا ) به میدان می آید، بلژیک هم از امتیاز مهم میزبانی در این رقابت ها برخوردار است و بازیکنان تیم اسکاتلند نیر از لحاظ فیزیکی قدرت بدنی بالایی دارند. امیدوارم بازیکنان ما تجربیات بالایی از این مسابقات به دست آورند. بازیکنان پس از بازگشت از این تورنمنت ۹ اردیبهشت ماه در اردو تیم ملی فوتسال بانوان حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید:

خسرویار: فدراسیون بخواهد در ایران می‌مانم/ بازیکنان در شرایط مناسبی به سر می‌برند

درودیان: بازیکنان ۲ ملیتی در تورنمنت سوچی امتحانشان را پس دادند

بابایی: درب تیم ملی به روی همه بازیکنان باز است/ ۱۴ بازیکن را به تورنمنت روسیه می‌بریم

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان دانشجویان ایران در خصوص حضور در مسابقات جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یاری: برای نخستین بار است که ایران در مسابقات دانشجویی فوتسال جهان شرکت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..