تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی خداحافظی مبعلی با حضور ستارگان خوزستانی فوتبال کشور

جمعی از بازیکنان شناخته شده فوتبال خوزستان، برای هم تیمی‌های سابق خود بازی خداحافظی برگزار خواهند کرد.

بازی خداحافظی مبعلی با حضور ستارگان خوزستانی فوتبال کشوربه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  برای خداحافظی ایمان مبعلی، رضا نوروزی و علی ممبینی از مستعطیل سبز، یک بازی خداحافظی برای این ۳ بازیکن، پس از پایان مسابقات لیگ برتر در شهرستان ایذه برگزار خواهد شد.

این بازی با حضور جمعی از ستارگان خوزستانی فوتبال کشور خوزستانی شامل: پژمان منتظری، علی کریمی، حسن بیت سعید، فرزاد جعفری، عباس عسگری، میلاد میداوودی، رحیم زهیوی، طالب ریکانی، احمد عبدالله زاده، ایوب والی، حمید بوحمدان، عبدالله کرمی، احمد آل نعمه، آرش افشین، محمد طیبی و میثم دورقی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

ایمان مبعلی به کادر فنی فولاد افزوده شد

افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهور و سلطانی فر

افتتاح ورزشگاه ۳۰ هزار نفری فولاد خوزستان با حضور معاون رئیس جمهور

انتهای پیام/

دیدار خداحافظی از فوتبال برای مبعلی برگزار خواهد شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی خداحافظی مبعلی با حضور ستارگان خوزستانی فوتبال کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..