تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت اسطوره پرسپولیس از سرمربی سابقا تیم ملی فوتبال

علی پروین به عیادت سرمربی سابق تیم ملی فوتبال رفت.

عیادت اسطوره پرسپولیس از سرمربی سابقا تیم ملی فوتبالبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن حبیبی سرمربی دهه ۴۰ فوتبال ایران چند روزی است به خاطر کسالت در بیمارستان بستری می‌باشد. از این جهت علی پروین که در دوران مربیگری حبیبی در تیم ملی فوتبال بازی می‌کرد امروز به عیادت مربی خود رفت.

علی پروین در عیادت از حسن حبیبی اظهار کرد: ۱۰ سال شاگرد او بودم و به این موضوع افتخار می‌کنم. خیلی از فوتبالیست‌های ایران شاگرد حسن حبیبی بودند و امیدوارم هر چه زودتر سلامت خود را به دست آورد.

حسن حبیبی هم در این دیدار بیان داشت: از این که بازیکنان آن نسل از فوتبال به عیادت من آمدند خوشحالم. او در خصوص وضع بیماری خود هم افزود: هنوز چیزی مشخص نیسن و منتظریم تا امروز مشخص شود.

حسن حبیبی که در دوران بازی خود سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های شاهین، پاس و تاج را دارد، در سال ۴۸ از طرف مجله کیهان ورزشی به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد و این روز‌ها در بیمارستان پارس تهران بستری است.

بیشتر بخوانید:

پروین:من حاضر نیستم چیپ بزنم/پیروزی در دربی مهمتر از قهرمانی است/ تا قبل از گل استقلال بهتر بازی کرد

پروین: قول می‌دهم پرسپولیس قهرمان شود

پروین: کی روش به ملت ایران توهین کرد

انتهای پیام/

عیادت علی پروین از حبیبی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت اسطوره پرسپولیس از سرمربی سابقا تیم ملی فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..