تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی مهاجم فرانسوی رکورد بولت را می‌شکند

۸۵۵۳۵۸

۱۳۴۹ 

کیلیان ام‌باپه در جریان بازی تیمش مقابل موناکو با سرعتی در زمین مسابقه دوید که بالاتر از بهترین سرعت دوندگی دونده مشهور جاماییکایی است.

خبرآنلاین: کیلیان ام‌باپه در جریان پیروزی پاریسن ژرمن مقابل موناکو که در نهایت منجر به قطعی شدن قهرمانی آن‌ها در لیگ فرانسه هم شد، سه گل دیدنی به ثمر رساند و حالا در کنار لیونل مسی، تنها گلزن فعلی اروپا لقب گرفته که بیش از 30 گل در فصل جاری به ثمر رسانده است.

در صحنه گل نخست پاریسی‌ها به موناکو، کیلیان ام‌باپه برای رسیدن به توپ با سرعت بسیار زیادی حرکت کرد که باعث تعجب بسیاری از هواداران شد. پس از پایان بازی مشخص شد ستاره فرانسوی در نقطه اوج استارت خود به سرعت باورنکردنی 38 کیلومتر در ساعت رسیده که حتی از یوسین بولت، دونده قهرمان المپیک هم بیشتر است.

ام‌باپه با درخششی که در پیراهن پاریسن ژرمن داشته، هنوز هم تاکید دارد دلیلی برای ترک این تیم ندارد.

وقتی مهاجم فرانسوی رکورد بولت را می‌شکند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی مهاجم فرانسوی رکورد بولت را می‌شکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..