تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدارک ویژه رادیو البرز در سالگرد تاسیس اولین موج رادیویی در ایران

تدارک ویژه رادیو البرز در سالگرد تاسیس اولین موج صدامحمدباقر اعلمی معاون صدای مرکز البرز، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژه برنامه های رادیو البرز در سالروز تاسیس اولین موج رادیویی در ایران گفت: فردا چهارم اردیبهشت که مصادف با سالروز تاسیس رادیو در ایران است، دو ویژه برنامه «طنین صدا» و برنامه عصرگاهی «رادیو البرز» به این موضوع خواهند پرداخت. از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برنامه «طنین صدا» با حضور چهره‌های مختلف رادیویی در مرکز البرز پخش خواهد شد که این مراسم به صورت تصویری نیز ضبط و از سیمای البرز پخش می شود.

وی اظهار کرد: ما یک مراسم دیگر هم هر سال در ۲۴ مهر به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان البرز برگزار می‌کنیم. در این برنامه به طور ویژه به تاسیس صدا و سیمای البرز پرداخته می‌شود. جشن ویژه رادیو با حضور چهره‌های پیشکسوت رادیویی و هنرمندان حوزه رادیو و تلویزیون برگزار می‌شود که به طور زنده نیز از شبکه رادیویی البرز روی موج می‌رود.

اعلمی معاون صدای مرکز البرز همچنین، درباره برنامه‌های ویژه این شبکه رادیویی در سال جدید بیان کرد: ویژه برنامه چرخش مثلث با دعوت از چهره‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف و با هدف پیوند میان صنعت و دانشگاه شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۳:۳۰ روی موج رادیو البرز می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: در سال جدید برنامه‌های مختلفی را شبکه رادیویی البرز تدارک دیده است که برخی از آن‌ها هم اکنون در حال پخش هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدارک ویژه رادیو البرز در سالگرد تاسیس اولین موج رادیویی در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..