تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار سنگین شمارش آرا جان اندونزیایی‌ها را گرفت

کار سنگین شمارش آرا، جان اندونزیایی‌ها را گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز چهارشنبه بزرگترین انتخابات یک‌روزه جهان در سال ۲۰۱۹ در اندونزی برگزار شد، اما به دلیل فشار کار و خستگی زیاد ۵۴ نفر در حین شمارش آرا جان خود را از دست دادند و ۳۲ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات کشور اعلام کرد شمارش آرا یک روز بعد از رای‌گیری در سراسر کشور آغاز شد و در بسیاری از مناطق، روز کاری از ساعت ۵ صبح و تقریباً یک روز بعد بود. در این رای‌گیری ۱۹۳ میلیون نفر واجد شرایط برای رای دادن بودند و بیش از ۸۱۳ هزار ایستگاه رای‌گیری وجود داشت که تاکنون ۸۰ درصد از آن شمارش شده است.

در این میان ۵۴ نفر در طول شمارش آرا به دلیل خستگی شدید جان خود را از دست دادند. شهروندان اندونزی علاوه بر رئیس جمهور، نمایندگان دو پارلمان و نمایندگان محلی را نیز انتخاب کردند.

انتهای پیام/

کار سخت شمارش آرا در اندونزی قربانی گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار سنگین شمارش آرا جان اندونزیایی‌ها را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..