تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیفون 5G اپل تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود

با آنکه پیش‌تر گفته شده بود احتمال عرضه‌ی آیفون 5G بسیار ضعیف شده است، اما براساس آخرین اخبار انتظار می‌رود آیفون 5G اپل تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود. 

تاکنون اخبار مختلفی در مورد زمان معرفی آیفون 5G منتشر شده است. آبان‌ماه ۹۷ گفته شد . به‌فاصله‌ی یک ماه بعد اخبار بعدی تأیید می‌کردند که 

آنچه مسلم است در سال جاری خبری از معرفی آیفون 5G نخواهد بود. حتی در فروردین‌ماه گفته شد که  شده است و باید تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانیم. اما آخرین اخبار تأیید می‌کند که احتمال معرفی آیفون 5G تا سال ۲۰۲۰ بسیار بالا است. 

5G

مقاله‌های مرتبط:

براساس گزارش مینگ چی‌کو، تحلیلگر TF International Securities، انتظار می‌رود نخستین گوشی هوشمند 5G اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی به بازار عرضه شود. مینگ چی‌کو در ادامه‌ی گزارش خود اشاره کرد که احتمالا قطعات مورد نیاز برای گوشی 5G آیفون ازطریق شرکت‌های کوالکام و سامسونگ تأمین خواهد شد تا کوپرتینویی‌ها بتوانند تا سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی، آیفون 5G را به تولید انبوه برسانند. معمولا اپل در ماه سپتامبر جدیدترین گوشی‌های آیفون خودش را به بازار معرفی می‌کند. 

احتمال تأمین قطعات مورد نیاز آیفون 5G توسط کوالکام خیلی هم دور از ذهن نیست. هفته‌ی گذشته، اپل پس از اختلافات طولانی‌مدتی که با کوالکام داشت، درنهایت توانست به این شرکت به توافق برسد. کوپرتینویی‌ها برای تولید انبوه آیفون 5G به کوالکام نیاز دارند تا بتوانند گوشی هوشمندی با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی پرسرعت بی‌سیم در زمانی کوتاه به بازار عرضه کنند.

با حل اختلافات اپل و کوالکام، انتظار می‌رود که آیفون 5G به‌زودی معرفی و به بازار عرضه شود. گزارش اخیر مینگ چی‌کو نیز همین تئوری را تأیید می‌کند. پیش‌تر برخی تحلیلگران بازار معتقد بودند در صورتی که اختلافات اپل و کوالکام به بن‌بست برسد، کوپرتینویی‌ها به‌ این سرعت نمی‌توانند مودم مورد نیاز برای اتصال به شبکه‌ی پرسرعت اینترنت را دراختیار داشته باشند و قطعا معرفی آیفون 5G با تأخیر بیشتری رو‌به‌رو خواهد بود.

البته اکثر شهرهای ایالات متحده هنوز پشتیبانی کاملی از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G ندارند. درنتیجه اگر کوپرتینویی‌ها نخستین گوشی آیفون 5G خود را در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز به بازار عرضه کنند، آنقدرها هم تأخیر نداشته‌اند. اول اسفندماه، سامسونگ  را معرفی کرد و انتظار می‌رود که به‌زودی در بازار ایالات متحده عرضه شود.  

ورایزن، تی‌موبایل و AT&T و سایر اپراتورهای اصلی در ایالات متحده، در حال آماده‌سازی زیرساخت‌های خود برای پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G در ایالات متحده هستند. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰میلادی، پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت 5G به‌صورت گسترده‌تری انجام شود و اپل نیز برای همان زمان سرمایه‌گذاری کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیفون 5G اپل تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..