تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد مینی بوس با تریلی در مشهد ۱۲ مصدوم داشت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : در این حادثه که امشب حوالی شهرک نیروی هوایی، حد فاصل پل غدیر و میدان بار رضوی رخ داد، خودرو مینی بوس به علت نامعلوم از مسیر خود منحرف و با خودرو تریلی که در این مسیر در حرکت بود برخورد کرد.

وی اظهار داشت: این مینی بوس حامل ۱۵ نفر از کارکنان یک کارخانه بود که ۱۱ نفر از سرنشینان آن به همراه راننده تریلی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: تیم‌های امداد و نجات و پیشگیری از حریق آتش نشانی مشهد با برقراری ایمنی در محل از حریق احتمالی ناشی از نشت سوخت از هر دو خودرو نیز پیشگیری کردند.

یکهزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت می‌کنند.

 انتهای پیام /ا 

 برخورد مینی بوس با تریلی در مشهد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد مینی بوس با تریلی در مشهد ۱۲ مصدوم داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..