تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از مناطق سیل زده سه شنبه سوم اردیبهشت ماه/

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی ادامه بارندگی و سیل در ایران، گزارشها حاکی است که بیش از پنج روستا در استان سیستان و بلوچستان تخلیه شده است.

هلال احمر استان سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد مکان‌هایی با ظرفیت ۵۰۰ خانوار در شهرستان هیرمند برای اسکان اضطراری سیل زدگان پیش بینی شده است.

همچنین محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت نفربرهای زرهی سپاه برای انتقال سیل زدگان شهرستانهای شمالی سیستان و بلوچستان به محل های امن در منطقه مستقر شده‌اند.

آبگرفتگی و سیل در استان خوزستان نیز همچنان ادامه دارد. مسیر خرمشهر به آبادان و همچین مسیرهای ارتباطی بخشی از شادگان قطع است.

تاکنون بیماری خاصی در این اردوگاه مشاهده نشده است و مشکل خاصی وجود ندارد."

در همین حال براساس گزارش مقامات رسمی راه آهن جنوب همچنان به دلیل سیل و تخریب بخشی از آن مسدود است.

راه آهن جنوب اعلام کرد مسیر ریلی جنوب که به دلیل آب شستگی مسدود شده بود تا "سه روز دیگر کاملا ترمیم و بازسازی می شود."

همچنین عبدالکریم درویش زاده، مدیرعامل راه آهن جنوب با اشاره به توقف حمل و نقل ریلی در مسیر اهواز خرمشهر گفت: "صبح روز یکشنه دبی آب خروجی به سمت ایستگاه های حمید و حسینیه در خرمشهر قسمتی از خط ریلی راه آهن جنوب در کیلومتر ۸۷۱ را دچار آب شستگی کرد."

سیل اخیر ایران که از اوایل سالجاری آغاز شده و همچنان در این کشور ادامه دارد تاکنون براساس آمارهای رسمی ۷۸ کشته و هزار نفر زخمی برجای گذاشته است.

تخمین زده شده حدود ۱۰ میلیون نفر تحت تأثیر مستقیم و غیرمسستقیم این سیل قرار گرفته‌اند.

۲۵ استان از ۳۱ استان ایران به طور همزمان یا در فاصله زمانی کوتاه دچار سیل شدند و ۲۳۵ شهر و ۴۳۰۴ روستا تحت تاثیر خسارات سیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از مناطق سیل زده سه شنبه سوم اردیبهشت ماه/»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..