تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بخش بین الملل جشنواره عمار در بیست و دومین بازار فیلم فجر

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بخش بین الملل و توزیع جشنواره عمار در بیست و دومین بازار فیلم فجر که این روز‌ها در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر در حال برگزاری است، حضور پیدا کرد.

بنابر این گزارش، بخش بین‌الملل و توزیع جشنواره مردمی فیلم عمار با ۲۴ فیلم بلند، کوتاه، مستند و برنامه‌های تلویزیونی در این بازار حضور یافته تا بتواند آثار منتخب کارگردانان عمار را برای فروش و توزیع در منظر خریداران خارجی قرار دهد.

همچنین فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر، جدیدترین اثر مدرسه سینمایی عمار در دو سانس نمایش بازار داشته در این غرفه عرضه شده است.

تاکنون با طرف‌های لبنانی، کره ای، هندی، چینی، عراقی، اسپانیایی و ... مذاکراتی صورت گرفته و امید است در آینده نزدیک شاهد حضور فیلم‌های جشنواره عمار در بازار‌های بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بخش بین الملل جشنواره عمار در بیست و دومین بازار فیلم فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..