تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر جدید فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» منتشر شد

پوستر جدید فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین رنت، در حالی که تنها چند روز به اکران آخرین قسمت از مجموعه فیلم «انتقام جویان» باقی مانده، کمپانی مارول پوستری جدید از این فیلم را منتشر کرد.

پوستری که شش ابر قهرمان باقی مانده این مجموعه شامل بروس بنر (هالک)، شاهین چشم، مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، عنکبوت سیاه و ثور را به تصویر کشیده است.

علاوه بر این پوستر، این استودیو تیزر تلویزیونی نیز منتشر کرد که بخشی از فیلم را روایت می کند. در این تیزر مشخص شد که «تانوس» شخصیت منفی این فیلم سینمایی، این بار قصد کرده که به طور کلی زمین را نابود کند و شش قهرمان معرفی شده، به مقابله با او می پردازند.

برادران روسو همانند سری قبل، کارگردان این فیلم سنمایی هستند و تا کنون بسیار تلاش کرده اند که داستان این فیلم فاش نشود. آنها چندی پیش از طرفداران خود درخواست کردند که بعد از اکران شدن و دیدن این فیلم پایان آن را برای دیگران لو ندهند. بنا بر این هنوز مشخص نیست قهرمان‌هایی که در سری گذشته یعنی «جنگ ابدیت» کشته شدند، چگونه به زندگی باز خواهند گشت.


پوستر جدید فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» منتشر شد
گفتنی است این فیلم سینمایی  ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) اکران و پیش بینی می شود، در سه روز ابتدایی رکورد فروش افتتاحیه را بشکند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر جدید فیلم سینمایی «انتقام جویان؛ پایان بازی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..