تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم ربایان دختر ۱۴ساله را پس فرستادند

آدم ربایان دختر ۱۴ساله را پس فرستادند - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو آدم ربايي

ساعت24 - مردان ناشناس که برای ربودن دختر ۱۴ ساله‌ای در زاهدان اجیر شده بودند، پس از اینکه دریافتند پلیس رد آن‌ها را زده است، گروگان خود را به ریش سفیدان طایفه تحویل دادند.

مردان ناشناس که برای ربودن دختر 14 ساله‌ای در زاهدان اجیر شده بودند، پس از اینکه دریافتند پلیس رد آنها را زده است، گروگان خود را به ریش سفیدان طایفه تحویل دادند.

سردار احمد طاهری، جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعت 7 و 4 دقیقه صبح 20 فروردین گزارش ربودن دختر نوجوانی از مقابل خانه‌ای در خیابان شهید رجایی شهرستان زاهدان به پلیس اعلام شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد چند فرد ناشناس با 2 خودروی پژو 405 به محل رفته و دختر 14 ساله را از مقابل خانه پدری‌اش ربوده‌اند. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری ماجرا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و طرح مهار در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

با آغاز تحقیقات تخصصی مشخص شد گروگانگیری به‌دلیل اختلافات خانوادگی صورت گرفته است. به این ترتیب اقدامات فنی و اطلاعاتی آغاز و مخفیگاه آدم ربایان در یکی از روستاهای اطراف زاهدان شناسایی شد.

آدم ربایان که پلیس را در یک قدمی خود می‌دیدند، پس از حدود یک هفته، دختر نوجوان را در سلامت کامل به ریش سفیدان و معتمدان طایفه تحویل داده و متواری شدند. با تحویل دختر نوجوان به خانواده، تحقیقات برای دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم ربایان دختر ۱۴ساله را پس فرستادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..