تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Chronus: Home & Lock Widget Pro 14.1.4 مجموعه و&#1

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم‌افزار Chronus: Home & Lock Widgets ابزاری است که به وسیله آن می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت سفارشی بسازید. این نرم‌افزار دارا ویجت‌های ساعت، تقویم و آب‌وهوا است. Chronus: Home & Lock Widgets دارای مجموعه‌ای از ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ و تقویم با انواع فونت‌ها است که می توانید به دلخواه صفحه نمایش گوشی خود را طراحی کنید.

Chronus Pro

 

ویژگی های نرم افزار Chronus: Home & Lock Widgets :
ویجت‌های Flex، Flex (Analog), Clock+، Clock+ (Dash)، Dash و Weather کاملا کاربردی ظاهر و حس بسیار قابل تنظیم پانل آب و هوا با ارائه دهندگان Yahoo!، OpenWeatherMap و yr.no پشتیبانی از ویجت آب‌وهوا حداقلی (برای صفحه قفل) پانل فید اخبار و منابع RSS داخلی و مقاله خوان داخلی پانل تقویم لیست قابل اسکرول از رویدادهای آینده را نشان می دهد برجسته کردن رویدادهای تقویم آینده با رنگ سفارشی و پررنگ کردن فونت پشتیبان گیری و بازیابی تنظیمات ویجت اضافه کردن هر دو (2) افزودنی های DashClock در ویجت های Flex و ‘Dash’ افزودنی های Gmail، تماس‌های از دست رفته، تقویم و پیام های متنی

این نرم‌افزار تاکنون نزدیک به 5 میلیون بار دانلود و امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی استور دریافت کرده است.

تصاویری از  محیط برنامه

 

Chronus Pro  Chronus Pro Chronus Pro

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود Chronus: Home & Lock Widget Pro 10.8.3 مجموعه ویجت اندروید
   دانلود برای اندروید

حجم: 16 مگابايت

نسخه: 14.1.4

نوع فایل: apk برای آندروید
اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر
بارکد برای اندروید      


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Chronus: Home & Lock Widget Pro 14.1.4 مجموعه و&#1»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..