تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد قابل توجه زیرساخت‌های حوزه هنر‌های نمایشی کردستان

رشد قابل توجه زیرساخت‌های حوزه هنر‌های نمایشی کردستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جلال قلعه شاخانی امروز در دیدار با مدیر عامل انجمن هنر‌های نمایشی ایران و اعضای هئیت مدیره این انجمن در استان اظهار کرد: نوع نگاه ما با انجمن‌های فرهنگی و هنری متفاوت است و تصور ما این است که رسالت اصلی تشکل‌های صنفی دفاع از حق و حقوق هنرمندان در حوزه‌های مرتبط است.

وی با بیان اینکه تئاتر یکی از فعالیت‌های هنری است که در عرصه فرهنگ حرفی برای گفتن دارد، ادامه داد: فرک، ایده، انسجام و مطالبات هنرمندان کردستان در اولویت حوزه فرهنگ و هنر استان است و برای ادای این حقوق از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: توسعه فضا‌های فرهنگی در استان از سال گذشته در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و بر همین اساس افتتاح هشت پلاتو نمایش در سطح هشت شهرستان استان آغاز شد.

قلعه شاخانی، با اشاره به بهره برداری از پنج ساختمان پلاتو ظرف دو ماه آینده در استان گفت: با افتتاح این سالن‌ها شاهد رشد قابل توجه زیرساخت فرهنگی حوزه هنر‌های نمایشی استان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: دومین انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی استان در بهمن ماه سال گذشته در کمال صحت و سلامت برگزار شد و ترکیب هیئت مدیره جدید این انجمن با پشتکار و تلاش مضاعف از ابتدای سال جاری فراخوان برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استانی، چهاردهمین جشنواره تئاتر خیابانی و شانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی را در دستور کار خود قرار داده اند.

انتهای پیام/ع

افتتاح هشت پلاتو نمایش در سطح هشت شهرستان استان آغاز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد قابل توجه زیرساخت‌های حوزه هنر‌های نمایشی کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..