تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنجش فشار خون یک هزار کردستانی در نخستین روز از هفته سلامت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزام بیدارپور با بیان اینکه هفته سلامت هرساله از اول تا هفتم اردیبهشت اجرا می‌شود اظهار داشت: همزمان با نخستین روز از این هفته ۲ ایستگاه صلواتی برای بانوان و آقایان در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان دایر و فشار خون و قد بیش از یک هزار نفر مراجعه کننده سنجش شد.

وی افزود: در این پایگاه‌ها علاوه بر سنجش وضعیت سلامت افراد، در زمینه‌هایی که مورد نیاز بود آموزش‌های لازم خودمراقبتی توسط کارشناسان به مراجعه کنندگان ارائه شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برپایی ایستگاه‌های سلامت در سایر شهر‌های استان را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت اعلام کرد و گفت: در این ایستگاه‌ها تیم‌هایی از مراقبین سلامت و فوریت‌های پزشکی حضور داشته و وضعیت سلامتی افراد مراجعه کننده را کنترل و سنجش می‌کنند.

وی اهدای خون کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، برپایی کارناوال دوچرخه سواری از میدان آزادی سنندج تا خیابان طالقانی این شهر، برگزاری جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی و تجلیل از سفیران و مروجان سلامت را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته سلامت در استان اعلام کرد.

بیدار پور افزود: همچنین براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این هفته با همکاری سازمان بهزیستی معاینات دهان و دندان معلولان و سالمندان زیرپوشش این نهاد بصورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه معاینات سالمندان و معلولان توسط ۲ کلینیک سیار دندانپزشکی انجام می‌شود، گفت: دیدار با نماینده، ولی فقیه و استاندار، برگزاری همایش پیاده روی و سخنرانی پیش از نماز جمعه از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان است.

هفته سلامت امسال از اول تا هفتم اردیبهشت ۹۸ با شعار «مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

سنجش فشار خون یک هزار کردستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنجش فشار خون یک هزار کردستانی در نخستین روز از هفته سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..