تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رانش زمین، محور اردبیل به آستارا را مسدود کرد

ساعت: 22:56 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478870

رئیس پلیس راه استان اردبیل از مسدود شدن محور اردبیل به آستارا خبرداد و گفت: هم اکنون به دلیل رانش زمین در جاده اردبیل- آستارا بعد از پل آق چای، تا اطلاع ثانوی تردد به سمت آستارا میسر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سرهنگ سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل شامگاه امروز از مسدود شدن محور اردبیل به آستارا خبرداد و گفت:هم اکنون به دلیل رانش زمین در جاده اردبیل- آستارا بعد از پل آق چای، تا اطلاع ثانوی تردد به سمت آستارا میسر نیست و رانندگان تا پاکسازی کامل مسیر از محورهای جایگزین رفت و آمد کنند.

وی بیان کرد: تلاش برای بازگشایی هر چه سریع‌تر این مسیر در دستور کار قرار داده شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های اساسی در اسرع وقت این مسیر پاکسازی و بازگشایی شود.

 

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رانش زمین، محور اردبیل به آستارا را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..