تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلاشی شدن باند سرقت از دستگاه های خودپرداز در اردبیل

ساعت: 22:55 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478867

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری باند کلاه برداری سه‌ نفری در اردبیل خبرداد و گفت: افراد این باند با حضور در جلوی دستگاه‌های خودپرداز، اقدام به شناسایی افراد سالخورده کرده و پس از اخذ رمز عابر کارت، اقدام سرقت اموال مردم می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما،سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از متلاشی شدن باند کلاه برداری و سرقت از دستگاه های خودپرداز در اردبیل خبرداد و گفت: در پی مراجعه چندین پرونده با روش کلاهبرداری یکسان به پلیس فتا و طرح شکایت دراین خصوص، کاشف به عل آمد که که افرادی به دلیل عدم آشنایی و استفاده از دستگاه خودپردازگرفتار این باند شده که پس از چند روزبا  حساب بانکی خالی‌ مواجهه می شوند.

وی افزود: پس از اقدامات کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد که متهم اصلی با همکاری دو نفر ازهمدستانش اقدام به کلاهبرداری می‌کنند؛

حسینی گفت: متهمان پس از شناسایی، دستگیرو جهت تکمیل پرونده به پلیس فتا استان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: این سه جوان با کمین کردن در نزدیکی دستگاه‌های خودپرداز و با فریب افراد مسن و بی‌سواد، اطلاعات حساب بانکی آن‌ها ازجمله شماره کارت و رمز دوم را به دست می آوردند و در ادامه با روش‌هایی همچون خرید شارژ، نقد کردن وجه از طریق پمپ‌بنزین‌ها اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکیان در مکان‌های مختلف می‌کردند.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلاشی شدن باند سرقت از دستگاه های خودپرداز در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..