تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت دو مقام مسئول در تهران به اتهام اختلاس

بازداشت دو مقام مسئول در تهران به اتهام اختلاس - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت 24- رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر از دستگیری مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران به اتهام اختلاس میلیاردی خبر داد.

 رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر از دستگیری مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران به اتهام اختلاس میلیاردی خبر داد.

رضا کمیلی مقدم با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیرعامل و معاون یک دستگاه خدمات‌رسان در شهرستان اسلامشهر به اتهام اختلاس حقوق بیت‌المال دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق بیت‌المال و برخورد با مفاسد اقتصادی با تلاش‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) مدیرعامل و معاون یک شرکت خدمات‌رسان در جنوب غرب استان تهران با تشکیل پرونده و اخذ حکم قضایی دستگیر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر بدون اشاره به جزئیات پرونده این متهمان افزود: با دستگیری این متهمان تحقیقات قضایی آغاز شده است که تا اعاده حقوق عمومی و بیت‌المال تحقیقات و رسیدگی‌های قضایی ادامه دارد.

کمیلی مقدم تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد به ویژه دست‌درازی به حقوق عمومی از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و همواره درصدد جلب اعتماد عمومی و مشارکت‌های مردمی در مبارزه با مفاسد است.

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت دو مقام مسئول در تهران به اتهام اختلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..