تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چلسی با تساوی خانگی از آرسنال پیشی گرفت

۸۵۵۱۳۰

۹۲۳ 

تیم فوتبال چلسی در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از رقیب همشهری‌اش پیشی گرفت.

 خبرگزاری تسنیم: در آخرین بازی هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال چلسی با وجود تساوی 2 - 2 خانگی مقابل برنلی در جدول رده‌بندی از رقیب همشهری‌اش، آرسنال پیشی گرفت و به رده چهارم صعود کرد.

در پایان یک نیمه اول دیدنی، ابتدا هندریک در دقیقه 8 برنلی را پیش انداخت، اما چلسی با 2 گل کانته در دقیقه 12 و ایگواین در دقیقه 14 پیش افتاد و در نهایت بارنس در دقیقه 24 بار دیگر برای برنلی گل زد.

چلسی با این تساوی هر چند موفق نشد از شکست آرسنال در روز یکشنبه نهایت استفاده را ببرد، اما 67 امتیازی شد و بالاتر از این تیم و هم‌امتیاز با تاتنهام رده سومی در مکان چهارم جدول ایستاد. برنلی هم 40 امتیازی شد و خیالش بابت ماندن در لیگ برتر انگلیس را راحت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چلسی با تساوی خانگی از آرسنال پیشی گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..