تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات درباره غیبت تفتیان در فینال آسیا

۸۵۵۱۲۷

۴۱۳۵ 

فدراسیون دوومیدانی درباره غیبت حسن تفتیان در فینال ۱۰۰ متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

 خبرگزاری تسنیم: فدراسیون دوومیدانی درباره غیبت حسن تفتیان در فینال ۱۰۰ متر مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات درباره غیبت تفتیان در فینال آسیا

در بیانیه و توضیحات ارائه شده از سوی فدراسیون دوومیدانی آمده است:

«حسن تفتیان، نماینده تیم ملی دوومیدانی ایران در ماده 100 متر که به دور نهایی راه یافته بود، بنا به اظهاراتش پس از پایان مسابقه در مرحله نیمه نهایی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده بود و به دلیل فاصله کم زمانی تا دور نهایی که دوشنبه شب 2 اردیبهشت ماه برگزار شد برای جلوگیری از شدت مصدومیت از حضور در دور نهایی رقابت 100 متر انصراف داد. بدیهی است مصدومیت دونده سرعتی کشورمان پس از بازگشت تیم ملی به میهن عزیز برای بهبودی از سوی کمیته پزشکی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات درباره غیبت تفتیان در فینال آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..