تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار درباره دور جدید بارش‌هاى خطرناک در ایران

هشدار درباره دور جدید بارش‌هاى خطرناک در ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پايگاه هواشناسى بين‌المللى AccuWeather نسبت به وقوع توفان همراه با رعد و برق و بارش شديد باران در مناطق جنوب غربى، مركز و شرق ايران در روز دوشنبه هفته جارى (فردا) هشدار داد.

اين پايگاه هواشناسى همچنين هشدار داده است كه بارش شديد باران در اين مناطق و مناطقى از افغانستان و پاكستان ممكن است باعث جارى شدن سيل و وارد آمدن خسارت مالى و احيانا جانى در اين مناطق شود.

به دنبال وقوع بارندگی‌های اوایل هفته گذشته، دور تازه‌ای از توفان و بارش‌های شدید در ایران و مناطقی از افغانستان و پاکستان در اوایل هفته جاری پیش‌بینی شده است. مناطقی از خاورمیانه اوایل بهار امسال با بحران بارش‌های شدید و وقوع سیل روبه‌رو بودند. وقوع سیل و بارندگی شدید در اوایل هفته گذشته در پاکستان ده‌ها کشته برجای گذاشت. همچنین قریب به ۷۰ نفر ماه گذشته در ایران قربانی سیل شدند.

بنابر پیش‌بینی پايگاه هواشناسى بين‌المللى AccuWeather  از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری وقوع سیل و بارش های شدید در خاورمیانه احتمالا سبب ایجاد خسارات مالی و جانی در این مناطق خواهد شد. بنابر اعلام این پایگاه هواشناسی توفان دیگری پایان این هفته در ترکیه به وقوع خواهد پیوست، که خطر وقوع توفان‌های همراه با رعد و برق شدید در مناطق مرکزی ایران تا پاکستان را افزایش خواهد داد.

پیش‌بینی می‌شود توفان‌های تندری خطرناک همراه با وزش بادهای شدید، تگرگ، بارش و رعد و برق خواهد بود. پایگاه هواشناسى بين‌المللى AccuWeather اعلام کرد توفان و رعد و برق شدید در روز دوشنبه مناطق جنوب غربی، شمال شرقی و مناطق مرکزی و شرقی ایران را تهدید می‌کند و روزهای سه شنبه و چهارشنبه افغانستان و پاکستان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار درباره دور جدید بارش‌هاى خطرناک در ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..