تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد افتتاح شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم گفت: این ستاد بیش از ۴۵ هزار طرح در سراسر کشور با سرمایه گذاری ۴۲۰ هزار میلیارد ریال و اشغالزایی چهار هزار نفر در دست اجرا دارد.

محمد مخبر افزود: این طرح‌ها با همکاری مردم اجرا شده که سبب اشتغال و توسعه به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته می‌شود.
وی اظهار داشت: عمده اعتبارات این طرح‌ها توسط مردم و با خلاقیت و استعداد آنان شکل گرفته که سبب سرعت در اجرای آن‌ها شده است.

وی با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اشتغالزایی جوانان گفت: سال گذشته حدود ۸۱ هزار شغل برای جویندگان کار توسط این ستاد ایجاد شد که حدود ۴۰ هزار شغل به صورت مستقیم بوده است.

مخبر افزود: امسال برای جویندگان کار در کشور ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در نظر گرفته شده که حدود ۵۰ هزار شغل به صورت مستقیم خواهد بود.

وی اظهار داشت: اولویت اجرای این طرح‌ها بیشتر در استان‌های سیل زده خواهد بود.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جزو نخستین دستگاه‌هایی بود که در مناطق سیل زده حضور پیدا کرد و مایحتاج اولیه مردم را فراهم و دراختیار آنان قرار داد.

مخبر افزود: همچنین تحویل ۳۰ هزار بسته لوازم خانگی در استان‌های درگیر سیل آغاز شده است.

وی اظهار داشت: این ستاد حدود هشت هزار میلیارد ریال برای مناطق درگیر سیل در کشور هزینه یا تعهد کرده که نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن کمک بلاعوض شامل لوازم خانگی بوده که توزیع شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت نیز در این مراسم با اشاره به ساخت ۲ هزار مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد در مشهد گفت: چهار هزار واحد ارزان قیمت برای اقشار کم در آمد در کشور در حال ساخت است.

سعید جعفری افزود: همزمان با افتتاح ۲ هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد در مشهد، ۲۹ طرح دیگر نیز در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، آبرسانی و امدادی در شهر‌های مشهد، خواف، کلات، داورزن، فریمان و بجستان با هزینه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/  ا 

چهار هزار واحد ارزان قیمت برای اقشار کم در آمد در کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت در مشهد افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..