تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نماینده کردستانی در مرحله نهایی فوتبال مناطق کشور

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مرحله پایانی مسابقات فوتبال لیگ مناطق کشور در گروه دوم رده سنی نوجوانان از روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سقز برگزار می‌شود.

پنج تیم، شهرداری همدان، شهرداری رشت، ایران نوین قزوین، مهدیه تبریز و نوروز سقز در گروه اول رده سنی نوجوانان با یکدیگر هم گروه هستند.

تیم نوروز سقز به نمایندگی از استان کردستان میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارد.

این رقابت‌ها از روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید کاظمی شهرستان سقز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، تیم نوروز سقز در مرحله دوم با یک شکست، یک تساوی و کسب یک برد موفق شد به عنوان تیم اول به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

رقابت‌های فوتبال لیگ مناطق کشور پنج روز به طول خواهد انجامید و در پایان دو تیم از هر گروه صعود کرده و سهمیه فصل آتی را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نماینده کردستانی در مرحله نهایی فوتبال مناطق کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..