تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف و توقیف شد/مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های پلیس قم است

سردار آقاخانی با اشاره به کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم در تشریح این خبر،گفت:در پی تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر،مشخص شد فردی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک دستگاه خودرو کامیون از کرمان به قم منتقل کند، بنابراین پی گیری موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

سردار آقاخانی عنوان کرد:طی بازرسی از کامیون حامل بار پیاز،۳۳ کیلو و ۴۵۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب ۱۹ بسته کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان، تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محور‌های مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که یکی از اولویت‌های اصلی پلیس قم بحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است، بیان کرد: شهروندان می‌توانند گزارشات خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس استان قرار دهند.

انتهای پیام/ح

کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در قم کشف و توقیف شد/مبارزه با قاچاق مواد مخدر از اولویت‌های پلیس قم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..