تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید سپاه بر مسائل دینی رمز پیشرفت این ارگان نظامی است

تاکید سپاه بر مسائل دینی رمز پیشرفت این ارگان نظامی استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه علی بن ابیطالب قم و جمعی از مدیران مراکز علمی و آموزشی سپاه مستقر در قم که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انجام شد گفت: سپاه پاسداران امروز مورد توجه همه اقشار ملت و همه احزاب و جناح‌های سیاسی است چراکه عملکرد سپاه در مناطق مختلف ایران و جهان مانند عراق و سوریه و دوران جنگ تحمیلی را دیده اند.

وی با اشاره به سیاست جدید آمریکا در قبال سپاه یادآورشد: این سیاست و حرف ترامپ را هیچ جای دنیا نپذیرفت چراکه با این حرف‌های بی معنا واقعیات عوض نمی‌شود،این گونه حرف‌ها باعث اقبال بیشتر مردم به سپاه شد.

مرجع تقلید شیعیان رمز واقعی پیشرفت سپاه را تکیه بر مسائل دینی ارزیابی کرد و در عین حال افزود: برای نسل جدید سپاه که دوران انقلاب و جنگ را ندیده اند، باید این انگیزه‌های دینی و مذهبی را به طور مستند نشان داد تا همان راه را ادامه دهند.

آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: در ماجرای سیل اخیر همه کسانی که به کمک سیل زدگان رفتند به خاطر انگیزه دینی و الهی بود، بنابراین باید این سرمایه را حفظ کرد چراکه در نظام جمهوری اسلامی، اسلام است که جمهوری را نگاه میدارد.

وی وظایف نیرو‌های عقیدتی سیاسی سپاه را در آموزش دین و مذهب مهم و سنگین ارزیابی کرد و افزود: اگر ایمان به خدا و معاد تقویت شود، همه چیز تقویت خواهد شد و سستی در عمل پدید نمی‌آید.

آیت الله سبحانی هم سپاه محبوب همه اقشار ملت در این دیدار بیان کرد: سپاه از زمان تشکیل تاکنون در دل جامعه جای داشته و دارد.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص سپاه، این سخنان را نشانه بی عقلی و باطل مطلق برشمرد و اضافه کرد: این حرف در جوامع دیگر هم پذیرفته نشد.

آیت الله سبحانی با قدردانی از خدمات سپاه درسیل اخیر تصریح کرد: عمل سپاه همواره مورد حمایت امام و رهبری بود چراکه عمل آن‌ها مطابق دستورات قرآن است.

وی گفت: همه سمپاشی‌های انجام شده علیه سپاه موجب ایجاد وحدت در جامعه شده است.

انتهای پیام/ح

سپاه محبوب همه اقشار ملت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید سپاه بر مسائل دینی رمز پیشرفت این ارگان نظامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..