تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسیر باغستان قزوین از زباله‌ها پاکسازی می‌شود

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478754

سازمان مدیریت پسماند با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد، همزمان با فرارسیدن روز زمین پاک، به اجرای برنامه‌های سازنده زیست محیطی در شهر قزوین میپردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، روز ۲۲ آوریل مصادف با ۲ اردیبهشت ماه، برای افزایش آگاهی و قدردانی نسبت به محیط زیست کره زمین، روز زمین پاک نامگذاری شده است.

با توجه به روز جهانی زمین پاک نیز به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد؛ برنامه‌های زیست محیطی در شهر قزوین به اجرا درخواهد آمد.

توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در بازار سپه و بازار قدیمی قزوین و ارائه توضیحات مربوطه به شهروندان در خصوص استفاده از این کیسه‌ها به جای کیسه‌های پلاستیکی در هنگام خرید، پاکسازی مسیر کهنه باغستان از زباله‌های آسیب‌زا برای محیط زیست، توزیع کیسه‌های پارچه‌ای در فروشگاه‌های بزرگ سطح شهر و نصب فیکسچر و بنر و آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص مسائل زیست محیطی، از جمله اقدامات صورت گرفته به مناسبت این روز، خواهد بود.

این برنامه‌‎ها با رویکرد افزایش آگاهی شهروندان نسبت به موضوعات مختلف محیط زیستی و ارتقا فرهنگ عموم مردم در زمینه مضرات آلوده سازی زمین با رهاسازی زباله‌های زیان آور و استفاده از کیسه‌های پلاستیکی، اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسیر باغستان قزوین از زباله‌ها پاکسازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..