تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده/ یک روز از حقوق کتابداران به سیل‌زدگان اختصاص یافت

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478781

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خبر داد:

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از اختصاص یک روز از حقوق کتابداران قزوینی به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: بسته‌های فرهنگی کتابخانه‌های استان قزوین به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال به لرستان ارسال می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ رویا اسماعیلی ظهر امروز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح "پویش بهار مهربانی" اظهار کرد: به منظور همدردی و کمک به سیل‌زدگان کشور و همچنین ایجاد نشاط و آرامش روحی و روانی در کودکان "پویش بهار مهربانی" در کتابخانه‌های استان قزوین در حال اجرا است.

وی افزود: در این پویش اقلام فرهنگی، کتاب، اسباب بازی و لوازم التحریر تهیه و در بین مردم مناطق سیل زده توزیع می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: استان قزوین به عنوان معین استان لرستان و خوزستان مشخص شده است و امروز اولین مرحله کمک‌های خیران، کارکنان، کتابداران و اعضای کتابخانه‌های استان قزوین آماده شده و برای استفاده کودکان مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می‌شود.

وی عنوان کرد: "پویش بهار مهربانی" از طرح‌های موفق و اثربخشی بود که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور انجام شد و نتایج مثبتی را به دنبال داشته و موجب تقویت روحیه فداکاری، نوع دوستی و وحدت و انسجام ملی در بین مردم شده است.

اسماعیلی بیان کرد: در این طرح تلاش کردیم تا از همه ظرفیت‌ها استانی استفاده کنیم و در این راستا مسئولان استانی به ویژه استاندار قزوین همچنین هنرمندان، ورزشکاران، نویسندگان، ناشران، مولفان، اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی و اجتماعی همکاری داشتند.

مرحله اول کمک‌های مردمی به مناطق سیلزدگان ارسال می‌شود

وی اضافه کرد: کتابداران استان قزوین نیز حضور فعالی در این پویش داشتند و یک روز از حقوق خود را به این کار اختصاص دادند که با آن اسباب بازی و کتاب برای کودکان مناطق سیل‌زده خریداری شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: امروز مرحله اول امدادرسانی کتابخانه‌های استان قزوین آماده ارسال است که این بسته فرهنگی شامل ۳۰۱۲ نسخه کتاب به ارزش 180میلیون ریال، ۷۱۷ قطعه اسباب بازی، عروسک و بازی‌های فکری به ارزش 60میلیون ریال و لوازم بهداشتی و اقلام شوینده به ارزش ریالی 10میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: همچنین 209دست پوشاک به ارزش 50 میلیون ریال، 1239نوشت افزار و لوازم التحریر به ارزش 50میلیون ریال تهیه و آماده ارسال است که کل این کمک‌ها در مجموع به ارزش 350 میلیون ریال است.

اسماعیلی عنوان کرد: با وجود اینکه 20روز از شروع این پویش می‌گذرد، اما شاهد استقبال خوب هم استانی‌های عزیز بودیم و مرحله دوم کمک‌ها طی هفته آینده به استان خوزستان ارسال می‌شود.

وی در پایان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه گفت: تجهیز بخش کودکان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تامین کتاب مورد نیاز برای کتابخانه‌ها متناسب با گروه سنی اعضا از اولویت‌های اداره کتابخانه‌های استان در سال جاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده/ یک روز از حقوق کتابداران به سیل‌زدگان اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..