تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی وجود ندارد‏/ شهرداری زنجان روشهای دیگری را برای اجرای طرح بررسی می‌کند

ساعت: 14:11 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478732

معاون عمرانی استاندار زنجان گفت: امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن ‏استانداردها وجود ندارد‏.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح اصلاح خطوط حمل نقل عمومی با بیان اینکه این طرح در شورای ترافیک استان با یکسری از ملاحظاتی مصوب شده است، اظهار کرد: در اصل این موضوع که ما نیاز به ساماندهی ترافیک مرکز شهر داریم هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در چگونگی اقدام بحثهایی در خصوص ساماندهی حمل و نقل عمومی مطرح است، ابراز کرد: با توجه به عرض کم خیابانها باید دید که این اتفاق چگونه می‌تواند رخ دهد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه از همان ابتدا برای ما مسجل بود که این طرح به صورت مطلوب و ایده‌آل اجرا نخواهد شد، افزود: محدود بودن عرض خیابانها و همچنین محدود بودن تعداد خیابانها اجرای طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه امکان اجرای ایده آل طرح با در نظر گرفتن استانداردها وجود ندارد، گفت: اما باید توجه داشت که این شرایط باید بهتر شود و ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که مرکز شهر قفل باشد.

سلطانی با اشاره به اینکه توجه به حمل و نقل عمومی به جای حمل نقل شخصی رویکرد مورد قبول شورای ترافیک است، عنوان کرد: ایجاد پارک سوارها در مبادی ورودی طرح از ملاحظات اجرای این طرح است که باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم بتوانند خودروهای خود را پارک کرده و سوار وسیله نقلیه عمومی شوند.

وی بیان کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک نظارت بر خطوط با استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری و چند موضوع دیگر به عنوان ملزومات طرح باید در اجرا مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مخالفت‌هایی را از طرف کسبه خیابانهای مرکز شهر برای اجرای این طرح شاهد هستیم، اظهار کرد: مقرر شده تا شهرداری امکانها و حالتهای دیگر طرح را بازبینی کند و چنانچه اگر حالت مطلوب‌تری وجود داشته باشد مورد بررسی دقیق کارشناسان این حوزه قرار گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان اجرای ایده آل طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی وجود ندارد‏/ شهرداری زنجان روشهای دیگری را برای اجرای طرح بررسی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..