تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی است/ افزایش محبوبیت سپاه با قرار گرفتن در لیست تروریستی آمریکا/ عشایر با تمام توان در خدمت سپاه هستند

ساعت: 17:29 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478825

سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، با تاکید بر حمایت همه جانبه عشایر از سپاه، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی ترین نیروی نظامی و اقدام آمریکا در قرار دادن نام این نیرو در لیست تروریستی موجب افزایش محبوبیت سپاه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران نعمتی در گفت‌و‌گو با اروم نیوز، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در چند روز گذشته که سپاه از جانب آمریکا در لیست گروه‌های تروریستی قرار گرفته، به شدت شاهد ایجاد همبستگی و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح بودیم.
وی، افزود: چنین اقدامی باعث شد تا مردم به این افکار برسند که دشمن اصلی مردم همان آمریکا است که همیشه به دنبال تحریم و نفاق در میان مردم و مسئولان بوده است.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، عنوان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران دانسته‌اند که فشار به مردم تنها راه فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران است و سپاه هم پایه و ستون اصلی این نظام به شمار می‌رود.
وی، ابراز داشت: سردمداران آمریکا احساس می‌کردند با تحریم یا تروریستی خواندن سپاه می‌توانند از محبوبیت این نیرو بکاهند اما در اصل با این اقدام خود موجب بیداری مردم و افزایش عشق و محبت ملی به سپاه شدند.
نعمتی، ادامه داد: بعضی از نفهم ‌هایی که خارج از ایران زندگی می‌کنند و با آمریکا همراه شده‌اند، این‌ها را به چشم خود خواهند دید که دشمن پدر هیچ‌وقت دوست پسر نخواهد شد. باید بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران و دشمن تک تک ما هست.
وی، عنوان کرد: سپاه پاره‌ای از تن مردم ایران و مردم هم پاره‌ای از تن سپاه هستند. وجود بسیج ۲۰ میلیونی قدرت یک سپاه را می‌رساند که چطور در دل مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، گفت: سپاه امروزه در ممالک همسایه جمهوری اسلامی و حتی کشورهای دوردست آزادیخواه در راستای ایجاد امنیت نفوذ کرده و در دل مردم داخل و خارج کشور جای گرفته است. دلیل این محبوبیت تلاش برای امنیت و آبادانی کشورها است.
وی، ابراز داشت: تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت رسانی به محرومین و کمک به مستضعفان قابل توجه و قدردانی است و باید قدر چنین نعمتی را بدانیم.
نعمتی، با اشاره به اینکه حمایت از آمریکا حمایت از خودفروشی است، خاطرنشان کرد: سردمداران آمریکا با دخالت در امورات همه ممالک و همه مردم و نیز با کشتارهای دسته جمعی فکر می‌کنند اگر سپاه را در لیست تروریستی قرار دادند و بعضی مسائل مالی را پیش کشیدند می‌توانند امنیت مرزها را از ما و سپاه بگیرند. اینها صددرصد اشتباه می‌کنند چون خودشان هم می‌دانند که شکست می‌خورند.
وی، تاکید کرد: مردم پشت سپاه و رهبری هستند و ایستاده‌اند.
سرعشیره ایل بزرگ هرکی منطقه دشتبیل اشنویه، عنوان کرد: ما عشایر و به خصوص منطقه دشتبیل اقدام آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و توصیه می‌کنیم که مسئولان با تفکر این موضوعات را پیگیری کنند و چهره آمریکا برای آن‌ها شفاف باشد.
وی، گفت: مردم خود عضوی از سپاه هستند و رشادت‌ها و اقدامات ارزشمند سپاه را می‌دانند و حس کرده‌اند.
وی، در پایان اظهار داشت: ما چه صحنه‌های نبرد و چه صحنه های جنگ نرم و سخت باهم هستیم در کنار هم ، همه عشایر در حد توان خودشان در خدمت سپاه هستند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی است/ افزایش محبوبیت سپاه با قرار گرفتن در لیست تروریستی آمریکا/ عشایر با تمام توان در خدمت سپاه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..