تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برف بهاری موجب غافلگیری مردم آذربایجان غربی شد/ کاهش ۸ درجه ای دما در ارومیه

ساعت: 12:50 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478640

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی؛

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف بهاری و سرمای قابل توجه هوا در دومین روز از اردیبهشت ماه، بسیاری از مردم به ویژه کشاورزان آذربایجان غربی در ارومیه و چالدران را غافلگیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی صابری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به کاهش ۸ درجه ای دمای هوای امروز در استان، اظهار داشت: اختلال در تردد وسایل نقلیه به خصوص در گردنه‌ های مرتفع استان وجود دارد و به همین دلیل انتظار می‌رود که پیش بینی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی افزود: کاهش دمای هوا در سراسر آذربایجان غربی کماکان تا فردا سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی بیان کرد: مردم چالدران دیشب دمای هوای ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر را تجربه کردند که در فصل بهار حیرت آور است.

صابری گفت: دمای ارومیه در شب گذشته ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر بوده و شاهیندژ و پلدشت با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان بودند.

وی گفت: مناطق مختلف آذربایجان غربی با ورود سامانه بارشی از شب گذشته شاهد بارش برف و باران بوده و هواشناسی استان نسبت به سرمازدگی محصولات کشاورزی هشدار داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برف بهاری موجب غافلگیری مردم آذربایجان غربی شد/ کاهش ۸ درجه ای دما در ارومیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..