تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستر لازم برای فعالیت تشکل های سیاسی دانشجویی فراهم است

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1398/02/02 شناسه خبر: 1478851

دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اردبیل؛

دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اردبیل در اولین جلسه این شورا به فعالیت های انتخاباتی تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت: بستر لازم برای فعالیت تشکل های سیاسی دانشجویی در اردبیل فراهم شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،ماریا موسوی دبیر کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان اردبیل عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما  به تشکیل اولین جلسه کمیسیون دانشجویی شورای تامین استان در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: بستر لازم برای فعالیت تشکل های سیاسی دانشجویی فراهم است و از آنان حمایت می شود.

وی به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: روسای دانشگاه ها، با رعایت اصل بی طرفی، از تبلیغات له یا علیه کاندیداها خودداری کرده و زمینه ساز مشارکت تشکل های دانشجویی در این خصوص خواند بود.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستر لازم برای فعالیت تشکل های سیاسی دانشجویی فراهم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..