تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوختگی کابل در معدن سوادکوه 11 نفر را راهی بیمارستان کرد/ادامه پیگیری‌ها برای علت حادثه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آتش سوزی معدن منطقه کارسنگ سوادکوه اظهار کرد: در این حادثه 11 نفر به دلیل استنشاق دود دچار مشکلات تنفسی و به بیمارستان منتقل شدند.
 
وی افزود: افراد حادثه دیده به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل و تحت مراقبت پزشکی قرار گرفتند و خوشبختانه مصدوم با وضعیت وخیم نداشتیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این‌باره گفت: حادثه معدن زغال سنگ سوادکوه به دلیل سوختگی کابل انتقال نیرو(آنتی گریزو) بوده است.

محمد محمدپور عمران با اعلام این مطلب ادامه داد: در اثر وقوع این حادثه که منجر به ایجاد دود زیادی شده بود، 11 نفر از کارگران این معدن مصدوم شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم‌های اورژانس مبادرت به انتقال حادثه دیدگان به بیمارستان شهدای زیرآب کردند که 9 نفر از آن‌ها به‌صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند و دو نفر دیگر به‌دلیل سابقه بیماری با نظر پزشکان در بخش مربوطه بستری تا پس از اطمینان از بهبودی کامل ترخیص شوند.

محمدپور همچنین با اعلام اقدام به‌موقع کارگران و مدیران این معدن متعلق به بخش خصوصی، از حضور مسئولان شهری در نخستین ساعات حادثه خبر داد و از تلاش‌های موثر اورژانس مازندران و کادر درمانی بیمارستان شهدای زیرآب تقدیر و تشکر  و بر ادامه پیگیری‌ها در خصوص یافتن علت سوختگی کابل که موجب این حادثه شد، تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوختگی کابل در معدن سوادکوه 11 نفر را راهی بیمارستان کرد/ادامه پیگیری‌ها برای علت حادثه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..