تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار محاسبه معادلات ریاضی Wolfram Mathematica 12.0.0.0

دانلود Wolfram Mathematica نرم افزاری قدرتمند در زمینه حل معادلات ریاضی می باشد که به کمک آن کاربران می توانند معادلات سخت ریاضی را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند. همچنین از قابلیت دیگر این نرم افزار توانایی مدل سازی چند بعدی ریاضی می باشد. در واقع عملکرد اصلی این نرم افزار بر پایه محاسبه و تجسم نمودن می باشد. محاسبه فرمول ها ، توابع ، الگوریتم ها از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. این محصول با بیش از ۲۰ سال تجربه و میلیون ها کاربر در سراسر جهان در استفاده ی هزاران دانشگاه و ادارات دولتی می باشد. این ابزار قدرتمند مهندسی یکی از تولیدات شرکت نرم افزاری Wolfram می باشد.

نرم افزار Wolfram Mathematica دارای رابط کاربری ساده و بصری برای کار می باشد. اولین نوار شناور شامل تمام گزینه های که می توانید با آن کار کنید می شود، نوار دوم فرمول ها و محاسبات ریاضی را برای شما نمایش می دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. ابتدا لازم است یک notebook، package، demonstration، text file یا slideshow ایجاد کنید. پس از آن، شما قادر خواهید بود تا کاراکتر های خاص، جداول، خطوط افقی، تصاویر، hyperlink ها و نقل قول ها و… را وارد کنید. با دسترسی به منوی Format می توانید استایل را تغییر دهید. همچنین می توانید نوع فونت، سبک و اندازه فونت را تنظیم کنید و رنگ پس زمینه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. از منوی Graphics می توانید به پنجره Drawing Tools دسترسی پیدا کنید تا با با اشیائی مانند چند ضلعی، مستطیل، خط، صفحه، متون، نقاط، فلش و مختصات کار کنید.

دانلود-نرم-افزار-Wolfram-Mathematica

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wolfram Mathematica :

افزایش عملکرد و قدرت بسیاری از توابع پردازش تصادفی ابزار پیشرفته محاسبات پشتیبانی از ماتریس تصادفی قابلیت نوشتن برنامه ها و الگوریتم های ساده مانند حلقه تکرار و دستورات شرطی info

Wolfram Research, one of the world’s most respected computer, web, and cloud software companies—as well as a powerhouse of scientific and technical innovation, has released the 11.0.1 version of Mathematica. This upgrade rapidly continues to build out areas first introduced in Version 10, while further refining already best-in-class capabilities.Widely admired for both its technical prowess and elegant ease of use, Mathematica provides a single integrated, continually expanding system that covers the breadth and depth of technical computing—and with Mathematica Online, it is now seamlessly available in the cloud through any web browser, as well as natively on all modern desktop systems.

سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 2.4 gHz or equivalent

Disk Space: 13 GB

System Memory (RAM): 2 GB+ recommended

راهنمای نصب

1) ابتدا حتما اینترنت و آنتی ویروس خود را قطع کنید. حال فایل های فشرده را اکسترکت کنید و به نصب بپردازید.

2) پس از اتمام نصب، نرم افزار را اجرا کنید. بر روی Other ways to Activate که در پایین نرم افزار قرار دارد کلیک کنید. سپس گزینه Manual Activation را انتخاب کنید. در پنجره بعدی، به شما مقدار Math ID داده می شود.

3) این مرحله بسیار مهم می باشد با دقت انجام دهید! از منوی استارت عبارت cmd را تایپ کنید تا صفحه Command Prompt برای شما اجرا شود. حال، فایل اجرایی mma11_2_keygen_64.exe را به داخل این صفحه سیاه بکشید (به صورت Drag & Drop منظور هست) و Enter بزنید تا اجرا شود. وقتی که اجرا شد، به شما پیغام Please enter MathID می دهد. مقداری که در صفحه فعال سازی نرم افزار به شما داده شده است را به درستی تایپ کنید و enter بزنید.

4) به شما دو مقدار Activation Key و Password می دهد. در محیط فعال سازی نرم افزار وارد کنید و اکتیو کردن نرم افزار را به اتمام برسانید.

5) پس از اجرای نرم افزار به شما می گوید که رجیستر کنید. این پیغام هیچ ارتباطی به اکتیو بودن نرم افزار ندارد و درواقع می خواهد که شما بعد از خرید (!) نرم افزار، عضو مشترکین شوید و در خبرنامه نرم افزار عضو باشید. می توانید انتخاب کنید که هیچ وجه به شما دیگر این پیغام نشان داده نشود و سپس نرم افزار را اجرا کنید.

6) اینترنت خود را متصل کرده و از نرم افزار لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار محاسبه معادلات ریاضی Wolfram Mathematica 12.0.0.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..