تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخلیه هشت روستا در مسیر سیلاب هیرمند/ تخریب جاده اصلی در صورت مهار نشدن آب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،موهبتی، استاندار که هم اکنون در شهرستان هیرمند حضور دارد گفت: اگر چنانچه با بکارگیری همه تجهیزات باز هم احتمال نفوذ آب به سمت روستا‌های هیرمند وجود داشته باشد، ساعت ۱۳ امروز مجبوریم با تخریب جاده هیرمند به زابل، آب را از این مسیر هدایت کنیم تا به منازل مسکونی سرایت نکند.

باقر کرد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: هم اکنون پنج روستا در مجموع با ۲۹۳ خانوار دچار آبگرفتی شده است و سه روستا با ۱۸۷ خانوار هم در محاصره آب قرار دارند.

مصفا، معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: این خانوار‌ها در منطقه نیاتک و روستای شندل اسکان داده شده اند.

انتهای پیام/ت

امداد و نجات مردم سیل زده روستاهای شهرستان هیرمند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخلیه هشت روستا در مسیر سیلاب هیرمند/ تخریب جاده اصلی در صورت مهار نشدن آب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..