تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط چهار طبقه‌ای نوزاد از آغوش مادر!

سقوط چهار طبقه‌ای نوزاد از آغوش مادر! - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو

ساعت24 - تیم کلانتری هم تحقیقات اولیه خود را کلید زد و سراغ خانواده این بچه رفت. تحقیقات از خانواده این کودک نشان داد پدر و مادرش در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده، زندگی می‌کنند و لحظه حادثه این بچه در آغوش مادرش بوده است. بلافاصله مادر ٢٥ ساله این کودک دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

گریه‌های مهرسام پنج ماهه با اتفاق تلخ و هولناکی قطع شد. پسربچه‌ای که بعد از اشک‌های بی‌امانش درنهایت از طبقه چهارم محل زندگیشان سقوط کرد و روی تخت بیمارستان سطح هوشیاری‌اش صفر شد. این نوزاد از بغل مادرش به پایین پرتاب شد و حالا ماموران کلانتری درحال بررسی و تحقیقات بر روی این حادثه معمایی هستند. این درحالی است که مشخص شده مادر این نوزاد سابقه بیماری روانی داشته و دوبار در بیمارستان روانی بستری بوده است.

به گزارش شهروند، ساعت چهار بعدازظهر روز پنجشنبه بود که این اتفاق به ماموران پلیس گزارش شد. بلافاصله ماموران کلانتری ١٤٩ امامزاده حسن برای بررسی ماجرا راهی محل شدند. آن‌ها پس از حضور در صحنه با جسم نیمه‌جان طفلی پنج ماهه روبه‌رو شدند که از بلندی به پایین پرتاب شده بود. این پسر پنج ماهه درحالی‌که بشدت از ناحیه سر آسیب دیده و روی آسفالت کوچه افتاده بود، بلافاصله از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تیم کلانتری هم تحقیقات اولیه خود را کلید زد و سراغ خانواده این بچه رفت. تحقیقات از خانواده این کودک نشان داد پدر و مادرش در طبقه چهارم ساختمانی که دقیقا وی از آن پرتاب شده، زندگی می‌کنند و لحظه حادثه این بچه در آغوش مادرش بوده است. بلافاصله مادر ٢٥ ساله این کودک دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

او درحالی‌که بشدت ترسیده و حال بدی داشت، در بازجویی‌ها گفت: «اصلا عمدی در کار نبود. مهرسام مرتب گریه می‌کرد و اصلا ساکت نمی‌شد. هرکاری می‌کردم آرام نمی‌شد. برای این‌که گریه‌اش قطع شود، پنجره را باز کردم تا او بیرون را ببیند. اما باز هم گریه و تقلا می‌کرد. تا این‌که نفهمیدم چه شد که از دستم رها شد و روی زمین افتاد. هنوز هم شوکه‌ام و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد.»

در ادامه از پدر تحقیقات صورت گرفت که وی مدعی شد در لحظه این اتفاق در اتاق دیگر خانه بوده و اصلا ماجرا را ندیده است.

او به ماموران گفت: «همسرم سابقه بیماری اعصاب دارد، ولی اصلا در این ماجرا مقصر نیست. من عاشق همسرم هستم و به هیچ عنوان دوست ندارم که دستگیر شود. هیچ شکایتی هم از او ندارم. ما سه‌سال است که با هم زندگی می‌کنیم و در این مدت هیچ مشکلی با همسرم نداشتم.»

سرهنگ محمدرضا ملکوتی، رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن درباره این پرونده گفت: «در حال حاضر پرونده‌ای با هماهنگی مرجع قضائی تشکیل شده و مادر که دستگیر و به کلانتری دلالت شده بود، با اعلام گذشت پدر کودک و این‌که حال مساعدی نداشت، آزاد شد، اما تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.»

همچنین مشخص شد طفل در مراکز درمانی بستری است و حالش بشدت وخیم گزارش شده و تا لحظه تنظیم این خبر سطح هوشیاری‌اش به صفر رسیده بود.

منبع: ایسنا

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط چهار طبقه‌ای نوزاد از آغوش مادر!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..