تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه، دامنه فعالیت بازار سرمایه را گسترش می‌دهد

فاینکس

محمد شکرالهی از مدیران کارگزاری سینا با اشاره به اینکه بازار سرمایه در سال ۹۸ هم در حوزه اوراق بهادار و هم در حوزه کالا رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد گفت: در شرایط کنونی اقتصاد، سهم بازار سرمایه در جذب دارایی‌ها بسیار کم است و نیاز به ارتباطات بیشتر با مردم دارد که برگزاری نمایشگاه می‌تواند سبب شود تا بازارسرمایه دامنه فعالیت گسترده‌تری را تجربه کند، به شرط اینکه شرکت‌های فعال در بازارسرمایه حضور فعالتری داشته باشند.

شکرالهی در گفتگو با پایگاه خبری بازارسرمایه ایران (سنا)، ضمن بیان مطلب بالا اظهار کرد: کارگزاری سینا ضمن اینکه با توجه به تغییر ساختاری سهامداری و مدیریتی خود نیاز به معرفی مجدد داشت، برای گسترده کردن فعالیت خود در بازار سرمایه برای اولین بار در نمایشگاه حضور پیدا کرد تا کارگاه آموزشی در زمینه های بورس و نرم افزارهای استارت آپ ها را برگزار کند تا بتواند در کنار دیگر فعالان بازار در راستای آموزش و انتقال دانش به سرمایه گذاران در بازار سرمایه قدمی بردارد.

وی نخستین روز نمایشگاه را بسیار پربار ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه گامی در راستای ارائه ظرفیت‌های بازار سرمایه به مردم است و استقبال مردم نشان می‌دهد که حضور فعالان بازار سرمایه در نمایشگاه سهم قابل توجه‌ای در افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران در حوزه بازار سرمایه را دارد، اما برای افزایش سهم حضور سرمایه‌گذاران در حوزه بازار سرمایه نقش رسانه‌ها در کنار نمایشگاه مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر اداری و منابع انسانی کارگزاری سینا در پایان اظهار داشت: نمایشگاه فرصت مناسبی برای فعالان بازار سرمایه است تا بدون واسطه با یکدیگر گفت‌وگو کنند و همچنین مردم از دستاوردهای یکساله بازار سرمایه مطلع خواهند شد که این موضوع به توسعه بازار سرمایه، فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی جامعه کمک شایانی خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه، دامنه فعالیت بازار سرمایه را گسترش می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..