تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت‌کننده جنجالی «برنده باش» با این ترفند‌ها جایزه ۱۰۰ میلیونی را برد/ماجرای نام خلیج جعلی در نقشه دو تاکسی اینترنتی مشهور چیست؟/نگاهی به سوابق و مواضع فرمانده جدید کل سپاه/ملخ‌های آفریقایی چگونه از خوزستان سردرآوردند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

شرکت‌کننده جنجالی «برنده باش» با این ترفند‌ها جایزه ۱۰۰ میلیونی را برد/ماجرای نام خلیج جعلی در نقشه دو تاکسی اینترنتی مشهور چیست؟/نگاهی به سوابق و مواضع فرمانده جدید کل سپاه/ملخ‌های آفریقایی چگونه از خوزستان سردرآوردند؟

اسراری جالب از خواهر و برادر‌های ترامپ/ از خان‌داداش دائم‌الخمر تا آبجی خانم قاضی که خودش سرکرده دزد‌ها بود! + تصاویر

شاید برایتان جالب باشد درباره خواهر و برادر‌های رئیس جمهور پرحاشیه آمریکا هم نکاتی را بدانید.

شرکت‌کننده جنجالی «برنده باش» با این ترفند‌ها جایزه ۱۰۰ میلیونی را برد

گفتگویی جذاب و خواندنی با برنده جایزه ۱۰۰ میلیونی برنده باش را از نظر می‌گذرانید.

همه‌چیز درباره فرشتگان مرگ در مناطق سیل‌زده/ آمانیتای مرگبار را بشناسید! + عکس

بازرس انجمن علمی بهداشت و ایمنی مواد غذایی ایران درباره پیدا شدن سر و کله فرشتاگان مرگ پس از بارندگی‌های بهاری توضیحاتی ارائه داد.

ماجرای نام خلیج جعلی در نقشه دو تاکسی اینترنتی مشهور چیست؟

اخبار حاکی از آن است که دو تاکسی اینترنتی مشهور در اپلیکیشن خود از نام جعلی «خلیج عربی» استفاده می‌کنند.

آیا کاهش قیمت ارز ادامه‌دار می‌شود؟

نرخ ارز این روز‌ها تلاطم زیادی نداشته و پس از یک دوره چند روزه افزایش در هفته‌های اخیر، عمدتاً در میانه کانال ۱۳ هزار تومان، به ثبات رسیده است.

نگاهی به سوابق و مواضع فرمانده جدید کل سپاه

سردار سلامی روز گذشته با حکم فرمانده معظم کل قوا، به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد، در این گزارش نگاهی به برخی مواضع و سوابق سرلشکر سلامی خواهیم داشت.

ملخ‌های آفریقایی چگونه از خوزستان سردرآوردند؟

چند استان جنوبی کشور تحت تاثیر کوچ بزرگ ملخ‌ها قرار گرفته‌اند و سازمان حفظ نباتات آن را سنگین‌ترین حمله ملخ‌های صحرایی در ۴۰ سال گذشته توصیف کرده که در صورت تداوم امنیت غذایی را مختل می‌کند.

۲ مهارت فرمانده جدید سپاه پاسداران که تسلط‌شان را در حوزه خود اثبات می‌کند

سردار «حسین سلامی» طی حکمی از سوی فرمانده معظم کل قوا، ضمن ارتقا از درجه سرتیپی به سرلشکری، به عنوان هشتمین فرمانده کل سپاه انتخاب شد.

کار‌هایی که طی ۳۰ روز شما را تبدیل به یک مدیر می‌کند!

مدیران تازه کار باتجربه امروز نیز در گذشته مدیرانی تازه کار مثل شما بوده اند که در همین مسیر کنونی شما قدم گذاشته اند.

رمز و رازهایی از خالکوبی‌های عجیب اراذل و اوباش!

در عرف جامعه ما از قدیم الایام آن‌هایی که بر دست و بدنشان خالکوبی می‌کردند به اصطلاح خلافکار و سابقه دار بوده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت‌کننده جنجالی «برنده باش» با این ترفند‌ها جایزه ۱۰۰ میلیونی را برد/ماجرای نام خلیج جعلی در نقشه دو تاکسی اینترنتی مشهور چیست؟/نگاهی به سوابق و مواضع فرمانده جدید کل سپاه/ملخ‌های آفریقایی چگونه از خوزستان سردرآوردند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..