تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه کتاب تهران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود

به گزارش  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، دکتر حسن روحانی که قرار بود در مراسم افتتاحیه سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران حضور یابد به دلیل برنامه پیش بینی نشده در این مراسم حضور نخواهد داشت.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران روز سه شنبه (سه اردیبهشت ماه) با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی فرهنگ ساعت 8 صبح در مجموعه چهل سرا واقع در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

گفتنی است سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه کتاب تهران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..