تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ازسرگیری فعالیت سامانه ثبت تلفن همراه در گمرک تا ساعاتی دیگر

تا ساعاتی دیگر سامانه ثبت تلفن همراه در گمرک فعالیت خود را از سر می گیردبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی با در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد ثبت تلفن همراه در سامانه گمرک که از چندی پیش متوقف شده بود، تا ساعاتی دیگر دوباره از سر گرفته خواهد شد.

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت:

«پیرو درخواستهایی که داشتید، با مساعدت و پیگیری وزیر محترم کشور، سامانه گمرک برای ثبت تلفن همراه که خدمت رسانی را متوقف کرده بود، تا ساعاتی دیگر خدمت‌رسانی را از سر خواهد گرفت.»

بیشتربخوانید: ثبت گوشی‌های مسافری در سامانه رجیستری آنلاین شد

تا ساعاتی دیگر سامانه ثبت تلفن همراه در گمرک فعالیت خود را از سر می گیرد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ازسرگیری فعالیت سامانه ثبت تلفن همراه در گمرک تا ساعاتی دیگر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..