تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده جدید سپاه

پیام تبریک سردار جلالی به سرلشکر سردار سلامیبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس  سازمان پدافند غیرعامل کشور طی پیامی خطاب به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، انتصاب وی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از شخصیتی بصیر، جامع نگر و انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

توفیق جنابعالی را در این جایگاه مهم و مسئولیت خطیر از خداوند بزرگ مسئلت نموده، امیدوارم تقارن این انتخاب با ولادت امیدبخش حضرت، ولی عصر (عج) برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: پیام تبریک وزیر ارتباطات خطاب به فرمانده جدید سپاه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده جدید سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..