تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح اسنپ درباره جعل نام خلیج فارس در نقشه این نرم‌افزار +تصاویر

نقشه جدید گوگل کار دست تاکسی های اینترنتی دادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی مشاهده شده است که در نقشه بروزرسانی جدید نرم‌افزار تاکسی اینترنتی اسنپ، به علت استفاده این شرکت از API نقشه گوگل‌مپ، عبارتی مجعول زیر نام خلیج فارس ثبت شده است.

این مشکل مختص اسنپ نیست و تمام سرویس‌های استفاده‌کننده از این نقشه با چنین مشکلی موجه هستند. تا زمانی که اسنپ از نقشه خودش استفاده می‌کرد، با چنین مشکلی روبرو نبود اما از زمانی که از نقشه گوگل استفاده می‌کند، یک نام جعلی برای خلیج فارس در نقشه این نرم‌افزار دیده می‌شود.

نقشه جدید گوگل کار دست تاکسی های اینترنتی داد

نقشه جدید گوگل کار دست تاکسی های اینترنتی داد

در پی انتقادات مطرح‌شده به این موضوع، ژوبین علاقبند یکی از مدیران اسنپ با انتشار پستی در توییتر، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

علاقمند در توییتر نوشت:

«نقشه بومی توسعه داده شده توسط تیم فنی اسنپ که هم اکنون در مرحله آزمایش قرار داد به زودی جایگزین نقشه گوگل خواهد شد و نام خلیج همیشه فارس ما با افتخار روی آن قرار خواهد گرفت.»

نقشه جدید گوگل کار دست تاکسی های اینترنتی داد

«ضمن محکوم کردن استفاده هر نامی غیر از «خلیج فارس» نقشه فعلی متعلق به گوگل است که به عنوان یک سرویس در اختیار سایر کسب‌و‌کارها قرار می‌گیرد و متاسفانه تغییر در آن امکان‌پذیر نیست».

نقشه جدید گوگل کار دست تاکسی های اینترنتی داد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح اسنپ درباره جعل نام خلیج فارس در نقشه این نرم‌افزار +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..