تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوری نهایی سومین مرحله فراخوان عمومی جذب ایده مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد ،  داوری نهایی سومین مرحله فراخوان عمومی جذب ایده مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد با حضور دکتر محسن مبینی دهکردی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر سید مرتضی هاتفی مدیر گروه کارآفرینی، رشد و ارتباط با صنعت دانشگاه، دکتر ویشتاسب سلیمانیان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، دکتر محمد جواد اعرابی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری استان در مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

در این مرحله ۹ تیم دارای ایده های خلاقانه هر یک به مدت ۱۰ دقیقه به معرفی ایده خود پرداخت  و به مدت ۱۰ دقیقه نیز به سوالات داوران پاسخ دادند.

 در سومین دوره فراخوان عمومی جذب ایده مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد تعداد ۳۳ ایده ثبت گردیده که از این تعداد ۹ ایده برتر جهت شرکت در مرحله نهایی داوری انتخاب شده بود و در در پایان داوری ۶ ایده: ۱- کلون سازی ژن زایلاناز در باکتری گرم مثبت برای نخستین بار در جهان و تولید آنزیم زایلاناز تجاری۲- ترقه های محافظ گیاهان در برابر سرما۳ - دست بند هوشمند نجات۴ - سنسور هوشمند آتش سوزی و گازگرفتگی۵ - میز تاشو با قابلیت تنظیم ارتفاع ۶ - فیکسون (ماژیک پارچه)جهت استقرار در مرکز نوآوری دانشگاه پذیرفته شدند.

گفتنی است،از تیم های که درمراحل قبلی داوری جذب مرکز نوآوری دانشگاه شده بودند ۵ تیم به مرکز رشد واحدهای فنآور دانشگاه و ۳ تیم  نیز  به پارک علم و فناوری استان معرفی شده اند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوری نهایی سومین مرحله فراخوان عمومی جذب ایده مرکز نوآوری دانشگاه شهرکرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..