تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسرار داخل خودروی پوتین را از لنز دوربین مشاهده کنید+فیلم

اسرار داخل خودرو پوتین را از لنز دوربین مشاهده کنید+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا قبل از این ولادیمیر پوتین مجبور بود در اطراف میدان سرخ در یک مرسدس بزرگ کلاس اس سفر کند؛ چیزی که آلمانی‌ها را بسیار خوشحال می‌کرد چون تلویزیون، ماشین‌ ساخت کشورشان را به‌طور مداوم نشان می‌داد. اما اینک چند ماه است که پوتین برای سفر‌های خود از ماشین تولید کشور خودش استفاده می‌کند.

نام ماشین معروف رئیس جمهور روسیه، "آوروس سنات" است که توسط برند‌های "نامی" و "پورشه" طراحی و ساخته شده است. این اتومبیل، یکی از اتومبیل‌های فوق لوکس با امکاناتی باورنکردنی است و برای هر نوع جاده‌ای مناسب است و توانایی حرکت را دارد. تمام شیشه‌های این اتومبیل برای محافظت از رئیس جمهور روسیه، از نوع ضد گلوله هستند. این اتومبیل اولین بار در سال ۲۰۱۳ رونمایی شد.

تا به حال فقط نمایی از بیرون این خودرو نشان داده می‌شد، اما اکنون خبرنگار رویترز فرصتی پیدا کرده است تا اسرار داخلی این خودروی خاص را برملا کند. خودروی آوروس یکی از مهمترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها با امنیت بالا در جهان است.  آوروس  ۵ ویژگی دارد که باعث غرور و افتخار در صنعت خودرو سازی روسیه شده است:

۱- مهندسان و طراحان دانشگاه صنایع خودروسازی و موتور‌های روسیه اعلام کردند که یک موتور چهار توربوی ۱۲ سیلندر با حجم ۶.۶ لیتر را با توان ۸۶۰ اسب بخار و گشتاور ۱۳۰۰ نیوتن بر متر برای خودروی پوتین طراحی شده است.

۲-همچنین گشتاور مذکور تا میزان ۱۰۰۰ نیوتن بر متر کاهش می‌یابد تا جعبه دنده اتومات ۹ دنده آن که توسط همین مرکز طراحی شده است بتواند آن را تحمل نماید.

اسرار داخل خودروی پوتین را از لنز دوربین مشاهده کنید+فیلم

۳-بدنه آن تماما از فلز و ضد گلوله است که قابل حمل است.

۴-این خودرو ادغامی از خودرو‌های لوکس رولزرویس و مرسدس کلاس اس است.

۵- دارای چهار صندلی مخصوص خبرنگاران است؛ بنا بر این گزارش، بعد از سال ۲۰۲۰ فروش این خودرو در بازار آغاز خواهد شد و با وجود متقاضیان زیاد، ۱۲۰ خودروی «کورتج» تشریفاتی راه‌اندازی می‌شود و ۵۰ خودرو هم مدل سدان به بهره برداری می‌رسد.

البته به گفته وزیر صنعت روسیه هدف اول این کمپانی تولید خودرو‌های لوکس برای مقامات ارشد دولت‌هاست.

انتهای پیام/


خودروی اسرارآمیز پوتین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسرار داخل خودروی پوتین را از لنز دوربین مشاهده کنید+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..