تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترمز‌های غیرضروری سبب جمع‌آوری دوچرخه‌های شرکت Lyft شد

ترمز‌های غیرضروری سبب جمع‌آوری دوچرخه‌های شرکت Lyft شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت‌های Citi Bike و Capital Bikeshare و Ford GoBike که همگی از زیرمجموعه‌های شرکت Lyft محسوب می‌شوند، دوچرخه‌های الکتریکی خود را به دلیل ترمز‌های ناگهانی و بی‌دلیل از سطح شهر‌های مختلف جمع‌آوری می‌کنند.

سرویس‌های مختلف اشتراک دوچرخه شرکت Lyft به دلیل نقص فنی دوچرخه‌های این شرکت، ناوگان خود را در شهر‌های واشنگتن، سان‌فرانسیسکو و نیویورک تا اطلاع ثانوی متوقف کرد. این اقدام در حالی صورت گرفت که به تازگی تعداد زیادی از کاربران این دوچرخه‌های الکتریکی پس از سوار شدن بر روی آن‌ها در حالی که با خیالی آسوده مشغول راندن دوچرخه بودند، ناگهان احساس کردند دوچرخه به صورت خودکار ترمز گرفته است و همین موضوع سبب نارضایتی آن‌ها شده بود.

این نقص فنی در دوچرخه‌های الکتریکی موجب صدمه دیدن تعدادی از دوچرخه سواران شده است و مسئولان شهری با اطلاع از این موضوع خواستار جمع آوری و رفع نقص فنی دوچرخه‌های Lyft شدند. این شرکت با قبول مسئولیت حوادث روی داده ضمن عذرخواهی از تمامی کاربران، نسبت به جمع‌آوری حدود ۱۰۰۰ دستگاه از دوچرخه‌های خود اقدام کرده است.

ترمز‌های غیرضروری سبب جمع‌آوری دوچرخه‌های شرکت Lyft شد

مدیران شرکت‌های Citi Bike و Capital Bikeshare و Ford GoBike در پیامی گفتند: "ما از همه شهروندان شهر‌های نیویورک، سان‌فرانسیسکو و واشینگتن عذرخواهی می‌کنیم و مطمئنا تلاش زیادی برای رفع مشکل ایجاد شده خواهیم کرد. دوچرخه‌های الکتریکی در واقع وسیله‌ای بی‌‎خطر و بدون آلایندگی برای تردد در شهر‌های شلوغ است و اگر قرار باشد کوچکترین خطری را برای کاربران ایجاد کند باید بدون لحظه‌ای درنگ متوقف شوند. ما همواره ابتدا ایمنی را در نظر گرفته و سپس برنامه ریزی‌های بعدی را انجام می‌دهیم. "

شرکت Lyft در سال گذشته حدود ۲۴ میلیارد دلار هزینه صرف تجهیز خیابان‌ها، آماده‌سازی ایستگاه‌های شارژ دوچرخه و تولید دوچرخ‌های جدید کرده بود و در نظر داشت تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی حدود ۱۲۰۰۰ دستگاه دوچرخه جدید را به ناوگان خود اضافه کند و مناطق تحت پوشش این شرکت و شرکت‌های زیر مجموعه‌اش را ۹۰ کیلومتر مربع گسترش دهد. این شرکت به زودی ۱۲ ایستگاه شارژ جدید نیز در شهر‌های یاد شده، ایجاد می‌کند.

ترمز‌های غیرضروری سبب جمع‌آوری دوچرخه‌های شرکت Lyft شد

هم اکنون هزاران دستگاه از این دوچرخه‌ها تنها در شهر نیویورک وجود دارد و بسیاری از مردم همه روزه از آن‌ها استفاده می‌کنند. حداکثر سرعت دوچرخه‌های Lyft حدود ۲۸ کیلومتر بر ساعت است.

بیشتر بخوانید: سرویس نقشه گوگل محل‌های حضور دوچرخه‌های لیمو را مشخص می‌کند

انتهای پیام/

شرکت Lyft دوچرخه‌های خود را از شهرهای بزرگ جمع‌آوری کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترمز‌های غیرضروری سبب جمع‌آوری دوچرخه‌های شرکت Lyft شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..